بازاریابی

بازاریابی
بازاریابی یکی از وظایف سازمانی و مجموعه‌ای از فرایندهای مرتبط با خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ی آن ارزش و تحویل آن به مشتریان است. بازاریابی هم‌چنین مدیریت ارتباط با مشتریان را، به شکلی که منافع سازمان و ذی‌نفعان آن را تأمین کند، شامل می‌شود. به عبارت دیگر بازاریابی مجموعه ای از فعالیت هایی است که برای ترویج، فروش و توسعه روابط با مشتریان و بازار انجام می شود. این فرآیند شامل برنامه ریزی استراتژیک، …
ادامه مطلب

برگزاری جلسات اثربخش

برگزاری جلسات اثربخش
بسیاری از افراد معتقدند جلسات، قاتل زمان هستند. شاید جلسات کاری بسیاری شرکت کرده باشید که با وجود صرف ساعت ها وقت خروجی چندانی نداشته اند. فرهنگ مذاکره ما تا حد زیادی غیر مستقیم، غیر رسمی و بسیار کم توجه به زمان است و ااین ویژگی سبب می شود جلسات ما بدون اینکه اثربخشی چندانی داشته باشند، طولانی شوند. نکاتی خصوص برگزاری جلسات اثربخش:   1.اگر می توان جلسه ای را …
ادامه مطلب